CHE NORAINI 7 ORANG PEREMPUAN BERSAUDARA

Aku diberi nama che noraini. Nama yang comel ini dipilih khas oleh kedua ibu-bapa ku yang tercinta. Aku dibesarkan dalam semua adik beradik yang bergelar puteri. Aku anak bongsu dalam keluarga..Ketujuh-tujuh orang adik beradik semua perempuan. Aku rasa gembira bila mendengar kawan2 yang mempunyai abang atau adik beradik lelaki..Namun aku tidak tergolong dalam situasi itu. W/apapun aku tetap bersyukur dan gembira. Sebenarnya ibu n ayah aku bercita-cita untuk mendapatkan putera dalam keluarga, tp apakan daya rezeki tidak menyebelahi..Kadang2 aku terasa sunyi coz tidak mempunyai adik untuk bergaduh. Kakak2 semua dah kahwin dan aku satu-satunya puteri yang belum berkahwin dalam keluarga. So apabila ditanya pasal kahwin, jawabku NO COMENT!  Soal kahwin, nampaknya tunggu dah lihat saja. Jika jodoh menjemputku, insyaALLAH akan ku ikut akan fitrah ini. Hehehe…Tp xpe, anak2 saudara ku  perhh ramainya tak terbilang.. Boleh berkawan dengan diorang la.  Biasalah dah berpangkat mak..Haha bukan mak( IBU) tapi mak saudara.

Adik beradikaku mengikut turutan:-

Che Omar Che Mood + Maimunah( AYAH&IBU)

1) Che Ramlah + Alias

2) Che Rosmiah + Razali

3) Che Ashiah + Ramlee

4) Che Rogayah + Che Marzukie

5) Che Siti Zaleha + Muhammad

6) Che Siti Mariam + Nik Razahan Hamrin

7) Che Noraini + (Belum punya jodoh lagi) hehehe..( Tunggu dan lihat) InsyaALLAH akan datang jodoh menjemputku.

3 responses to this post.

  1. che norain + ……(nak mention x?)..semoga jodoh che dan ida akan sampai akhirnya. Allah itu maha adil.Sabar menanti ya.

    Reply

  2. Posted by lisaray84 on August 8, 2008 at 7:51 am

    insyaallah che, adalah tu…tapi biar la kak lisa kawin dulu…tak baik langkah bendul…hehheeee…..

    Reply

  3. Posted by zaza on August 11, 2008 at 4:43 am

    salam, nama sy k.zaza. boleh x ciksu email akak..? sy ni ore klate jugak. terasa mcm kenal.

    Reply

Leave a Reply

